Re: Modem Zoltrix 33.6 int.voice - problemy (chyba z rozłšczeniem)

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 21:57:18 MET

Czesc. U mnie jednak konfiguracja linii itp. wyglada troche inaczej.
Centrala jest calkiem nowoczesna tonowa (krakowski numer 636...), plyta
glowna dosc stara Intel Advanced/AS (Atlantis) na chipsecie FX. Modem
Zoltrixa ma na pudelku informacje, ze jest homologowany (ale cholera go tam
wie...) Ale problem wystepuje z taka sama nieregularnoscia jak u Ciebie.
Trudno go rozgryzc. Ostatnio probuje laczyc sie z odlozona sluchawka
telefonu podlaczonego do drugiego gniazdka modemu i wszystko jest na razie
OK. Ale tak sobie mysle, ze to bardziej rytualy czarnej magii, niz
rozwiazania. Do serwisu na razie nie mam wielkiej ochoty isc (czekalbym
pewnie na naprawe (o ile jakas by nastapila) z miesiac. Poczekamy,
zobaczymy...

Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk
chocim_at_ceti.com.pl

Vathar <vathar_at_friko2.onet.pl> wrote in article
<3467fcd8.5396049_at_news.tpsa.pl>...
> Czeœć. Ja rowniez mam taki modem, na tych samych kosciach, jak rowniez
> identyczny problem
[ciach]