Re: Modem Zoltrix 33.6 int.voice - problemy (chyba z rozłączeniem)

Autor: Vathar (vathar_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 22:15:06 MET

Czeœć. Ja rowniez mam taki modem, na tych samych kosciach, jak rowniez
identyczny problem. Ciezko jest mi w ogole sie polaczyc. Zauwazylem,
ze w drugim gniazdku w domu dziala troszke lepiej. Pytalem specow
(chyba) i nie wiedza. Znaczy wiedza, tak mowia. Mowia ze to stara
centrala (moja pulsowa). Chetnie zglosilbym sie do jakiegos czlowieka
firmy coby obaczyl co u mnie w kablach piszczy. Niestety ten modem nie
ma homologacji wiec trzeba byc uwaznym. Zauwazylem, ze czasami jak
zamienie bieguny pradowe w gniazdku telefonicznym to pomaga. Tez nie
na dlugo, przez jakis czas dziala potem nie. Po jakims czasie znowu
zaczyna ot tak jak gdyby nigdy nic.
Jesli tu jest ktos tak madry i wie co to moze byc rowniez czekam na
odpowiedz.

PS. Jezeli znajdziesz odpowiedz - prosze, daj znac i vice versa ;)
Odpisz jaka masz plyte glowna. Ja mam Rafflesa i nie wiem co mam o
niej sadzic.

< Vathar >