Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 14:32:19 MET

Andrzej Lewandowski wrote:

> [...]

[...]

> Bardzo liberalna polityka i klient powinien byz zadowolony. W Ameryce
> placi sie tak czy siak, niezaleznie gdzie sie karte kupilo. i to
> kosztuje karte plus $75 za godzine pracy, $50 minimum.

Za naprawę, rozumiem. Jednak czy w tej hameryce też zaklejają komputer i grożą
utratą gwarancji za otwarcie? W Optimusie musisz zapłacic za coś co musisz zrobić
tylko przez oryginalny pomysł zaklejania pecetów. Czyli bulisz nie tylko gdy
dokupisz nową kartę, czy zmienić zworki na plycie/jkarcie (zmiana ustawień starych
kart, flashowanie BIOSU, czy nawet zapomnienie hasła BIOSU, nie mówiąc o
overclockowaniu procesora), ale też za każdym razem gdy Ci się jakiś kabelek ze
złącza wysunie lub zaśniedzieje styk (a to się także zdarza, oj zdarza). Dla osób
nie umiejących otworzyć komputera może to wszystko jedno, dla mnie powód #1 aby
nigdy nie kupować komputera w Optimusie.

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl