Re: Jakiego LINUX-a zainstalowac?????

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 13:48:16 MET

> Mam dysk 2,5 GB podzielonego na 3 partycje + Boot Manager (OS/2).
> Ostatna partycje mam wolna, ale przydalby sie jakis Partition Magic by ja
> przygotowac. Na pierwszej partycji mam Dos-a i Win 3.11. W przyszlosci
> chcialbym tez zainstalowac na oddzielnej partycji (najlepiej drugiej)
> WIN95. Nie wiem czy jest mozliwe by to wszystko chodzilo razem.
> Jesli ktos ma podobna konfiguracje niech zdradzi jak to zrobil.

Jesli chcesz miec na jednym komputerze uczciwego DOSa i WINCRASH'95 tak
zeby sie ze soba nie gryzly, oba musza byc zainstalowane oddzielnych
primary dos partition. FDISK tego nie utworzy, a przy instalacji drugiego
z tych dwoch systemow drugi zauwazy pierwszego i beda klopoty.
Rada: zainstaluj jeden z nich (to juz masz), potem diskeditem zmien kod
systemu partycji z "BigDos" na np. "CP/M" ;-) . Wtedy mozna zalozyc druga
partycje (nawet fdiskiem) i zainstalowac WINSLOW'95. Na koniec znowu
diskeditem zmienic pierwsza partycje z "CP/M" na "BigDos".
WINTFU'95 bedzie co prawda zawsze zakladac katalog "recycled" takze na
partycji DOSu, ale nic wiecej nie bedzie mieszalo (chyba ze ktos sobie
zainstaluje jakas bzdure typu SlowFinda)

Where do YOU want to die today? *
                              **
 e-mail: kilobyte_at_iname.com