Jakiego LINUX-a zainstalowac?????

Autor: Robert Roskosz (e63270rr_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 10:54:26 MET

Potrzebuje Linuxa do pracy i nauki w domu a niewiem jakiego i jak
zainstalowac.
Mam dysk 2,5 GB podzielonego na 3 partycje + Boot Manager (OS/2).
Ostatna partycje mam wolna, ale przydalby sie jakis Partition Magic by ja
przygotowac. Na pierwszej partycji mam Dos-a i Win 3.11. W przyszlosci
chcialbym tez zainstalowac na oddzielnej partycji (najlepiej drugiej)
WIN95. Nie wiem czy jest mozliwe by to wszystko chodzilo razem.
Jesli ktos ma podobna konfiguracje niech zdradzi jak to zrobil.

Robert Roskosz
e63270rr_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl