Re: CD-ROM Samsung Co o tym myslec?

Autor: Pawel Glowacki (gp1_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 20:45:19 MET

Popowski Radosław napisał(a) w artykule
<01bcd9bd$e45bd080$1bb7ccc2_at_default>...

>Mam zamiar zmienic CD-ROM na Samsunga 20X (obecnie mam AZTECHA 8X).
>Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat tego modelu (czy czyta plyty
>nagrywane oraz "radzieckie")
Nie wiem jak sie ma Samsung 20x do 2x ale jezeli firma malo zmienila to
okropny KICZ!!!!
Mialem 2x i co rusz wypisywal mi blad odczytu ze stacji D:\ (a u innych CD
dzialala, widocznie samsungi maja slabe poprawianie bledow).
Moja rada: Doswiadczenie mowi mi nie kupowac Samsow (skosnooki zrobili jeden
wielki bubel)