Prezentacje multimedialne na CD-Rom'ie - Jak zrobić?

Autor: skibbi (era2000_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 21:03:40 MET

Drodzy !!!
Choć niektóre posty są beznadziejne widzę, że jest tu też sporo
kulturalnych ludzi (czytaj: 'na poziomie').
Chciałbym więc zwrócić się z prośbą o pomoc w pewnej - dla mnie dość
ciężkiej - sprawie.
Z pewnością widzieliście już nie raz takie reklamowe CD-Rom'y (np. w
gazetach komputerowych, itp.) gdzie po włożeniu takiej płytki można
pojawiło się menu , często przygrywała jakaś muzyczka i można sobie było
przyjemnie przeglądać taki krążek czy też zainstalować jakieś demo.
Podsumowując więc:

1. Nie trzeba nic instalować na twardzielu (wszystko działa z CD
2. Po włożeniu CD do czytnika płyta odpala sama i pokazuje się menu.
3. Mogę tam prezentować dźwięki, sekwencje wideo, czy zainstalować jakieś
demo.

Mam nadzieję, że wiecie jak to zrobić.
Będę wdzięczny za każde sugestie.

Pozdrowienia !!!

skibbi

" Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz co trafisz ! "

mail to: era2000_at_priv.onet.pl