Re: Siec w bloku (raczej pomiedzy)

Autor: Finsky (finsky_at_supermedia.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 17:27:23 MET

Przemysław Raczek napisał(a) w artykule <631vbt$k4q_at_info.nask.pl>...

>Mam zamiar z kolega zalozyc sobie mini siec pomiedzy naszymi kompami.
>Siec ma byc zrobiona na skretce (miedzy nami jest ok. 90 m z tego
>65 m powietrzem pomiedzy budynkami).
>Poniewaz skretka jest dosc lekka chcialbym ja podwiesic na czyms rownie
>lekkim. W razie co jak sie urwie i spadnie (10p.) to najwyzej skaleczy
>a nie utnie glowy ;))))

Witam !
Wystarczy cienka linka stalowa (grubość 2 mm) i skrętkę przymocować
paskami plastikowymi. Nie wiem niestety jak to się zachowa przy piorunach,
ale zabezpieczenie przeciwprzepięciowe mogłoby się przydać . Jest to
niestety droga impreza ale w porównaniu z ceną komputra to jest mało.
Zabezpieczenie (np. firmy Dahn) przy zasilaniu komputra a na skrętkę też
jest coś ale niestety dokładnie nie moge podać nazwy. Z kolegą mamy
skrętkę ale tylko ok. 10 mb i na tym samym korytarzu. Świetna rzecz.

Pozdrówka.
Jacek Wilczyński

"Samolot z silnikiem chłodzonym wodą
 jest takim samym głupim pomysłem jak
 łódź podwodna z silnikiem chłodzonym powietrzem"