Siec w bloku (raczej pomiedzy)

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 13:59:05 MET

Mam zamiar z kolega zalozyc sobie mini siec pomiedzy naszymi kompami.
Siec ma byc zrobiona na skretce (miedzy nami jest ok. 90 m z tego
65 m powietrzem pomiedzy budynkami).
Poniewaz skretka jest dosc lekka chcialbym ja podwiesic na czyms rownie
lekkim. W razie co jak sie urwie i spadnie (10p.) to najwyzej skaleczy
a nie utnie glowy ;))))
BTW. ktos sprawdzal ile wazy 10m skretki ?
Czy ktos z was mial doswiadczenia z podwieszaniem takich przewodow
na takie odleglosci ? Jesli tak to na czym ?

No i druga sprawa: wyladowania atmosferyczne
Czy skretka jest mniej 'piorunolepka' od koncentryka ?
Czy da cos separacja optyczna i jak ona wplywa na dzialanie sieci
(zakladam ze da sie to w ogole zrobic - myle sie ?)

A moze jest szansa na polaczenie sie modemami po zwyklym
dwudrucie (winda powinna zalatwic problem sieci)
i czy taki modem jak moj (zoom 28.8) potrafi takie rzeczy ?

Pozdrowionka

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka    ICQ: 3668029