Re: Siec w bloku (raczej pomiedzy)

Autor: KEFIR (kefir_at_union.org.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 16:09:37 MET

Przemysław Raczek napisał(a) w artykule <631vbt$k4q_at_info.nask.pl>...

>Mam zamiar z kolega zalozyc sobie mini siec pomiedzy naszymi kompami.
>Siec ma byc zrobiona na skretce (miedzy nami jest ok. 90 m z tego
>65 m powietrzem pomiedzy budynkami).
[ciach]
>Czy ktos z was mial doswiadczenia z podwieszaniem takich przewodow
>na takie odleglosci ? Jesli tak to na czym ?
Ja mam sieć między dwoma blokami na koncentryku i wszystko jest podwieszone
na stalowej lince naciągającej przymocowanej do krawędzi dachu odpowiednimi zaczepami
i nic się jak do tej pory nie urwało.Odległość wynosi 40m
>A moze jest szansa na polaczenie sie modemami po zwyklym
>dwudrucie (winda powinna zalatwic problem sieci)
>i czy taki modem jak moj (zoom 28.8) potrafi takie rzeczy ?
Stanowczo odradzam. Zamiast transferu 0.5-1 MB/s będziesz miał 5kb i same problemy
z połączeniem.

KEFIR / UNION
e-mail: kefir_at_union.org.pl