Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 21:54:39 MET

Dnia Fri, 24 Oct 1997 18:27:45 -0400, Slawek napisał(a):

>Nie sa skadze znowu.
>Przeciez ani za mieszkanie ani za jedzenie nie trzeba placic.
>Dzieci tez sie ubieraja za darmo.

Oj, martwisz mnie... żeby tak szybko stracić wszystkie argumenty... wypalasz
się, coraz szybciej...

Ale może Ty jesteś taki ciężko myślący? To spróbuję Ci wyjaśnić powyższe
zdanie.

Masz pracę. Płacą Ci x dolarów tygodniowo. Za mieszkanie, jedzenie, dzieci,
ubrania, samochód itp. płacisz 0.75*x.
W tym momencie dostajesz ofertę pracy przy przerzucaniu gnoju za 2*x
tygodniowo. Oczywiście ofertę akceptujesz, bo przecież pieniądze są
najważniejsze...

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |