Re: To nie zart :-)

Autor: Slawek (sd000001_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 21:16:41 MET

Jaroslaw Lis wrote in message <345983ed.12760658_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>On Sat, 25 Oct 1997 19:16:55 -0400, "Slawek" <sd000001_at_free.polbox.pl>
>

>Pomysl -internt zaczal si w 1969. w 1994 jakies nieliczne firmy
>amerykanskie mialy swoje serwery. W dodatku zaledwie z kiepskim
>obrazkiem, "company info" i "sales info", czyli spisem hurtownikow.

Hm ja pamietam co innego ale to nic.
Powiedzmy ze tak bylo w 1990.

>A co do internetu akademickiego - nie wiem czy chcialbys sie zajmowac
>internetem gdyby nie jego akademickie i nie-komercyjne pochodzenie.
>Wyobraz sobie - lista pl.comp.pecet ktora wyglada jak PC Magazine.
>4 + 20 listow z serii "czytelnicy pytaja - eksperci odpowiadaja", 10
>rzeczowych lub reklamowych listow z opisem "naszego produktu",
>i pare setek ogloszen "najtansze komputery", "tylko u nas",
>"zapraszamy do naszego sklepu ..." - czytalbys?
>
>J.
A Ty nie widziales list dyskusyjnych prowadzonych przez producentow
ktorych wlasnie zaleta jest mozliwosc uzyskania informacji od producenta?

Ja nie pamietam kiedy ostatnio bylem na jakims serwerze uczelnianym poza "moja"
szkola ktora od czasu do czasu odwiedzam.
Tak juz jest ze najlepsze serwisy moga zaoferowac profesjonalisci a ci sa za
drodzy aby byc zatrudnieni przez jakakowliek szkole.
Mowie o USA gdzie web designing czy web adverstising czy web
to juz zawody ze stopniem akademickim.

Nie masz lepszego celu do obrony Jarku?