Re: To nie zart :-)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 21:11:48 MET

On Sat, 25 Oct 1997 19:16:55 -0400, "Slawek" <sd000001_at_free.polbox.pl>

>Tak wolno ze mam wraznie ze sie nic dzieje.
>Ale przeciez na innej liscie niedawno bylem przekonywany ze internet
>akademicki to jest to i przyszlosc.

A jak chcesz dostrzec, jesli zyjesz pare tysiecy kilometrow stad,
w dodatku z klapkami na oczach "zyje w najlepszym kraju na swiecie".

Pomysl -internt zaczal si w 1969. w 1994 jakies nieliczne firmy
amerykanskie mialy swoje serwery. W dodatku zaledwie z kiepskim
obrazkiem, "company info" i "sales info", czyli spisem hurtownikow.

A co do internetu akademickiego - nie wiem czy chcialbys sie zajmowac
internetem gdyby nie jego akademickie i nie-komercyjne pochodzenie.
Wyobraz sobie - lista pl.comp.pecet ktora wyglada jak PC Magazine.
4 + 20 listow z serii "czytelnicy pytaja - eksperci odpowiadaja", 10
rzeczowych lub reklamowych listow z opisem "naszego produktu",
i pare setek ogloszen "najtansze komputery", "tylko u nas",
"zapraszamy do naszego sklepu ..." - czytalbys?

J.