Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Przemek Bak (przemolb_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 18:18:49 MET

Slawek wrote:

> Przeciez sa porzadniejsze.
> UNIX OS/2 itp tylko ze sa drozsze albo uzytkownicy ich nie chca.
> Wiec co to za biznes?
>
> Pomysl Jarku.

Jacy uzytkownicy ??? Kogo masz na mysli ??? Czy przez uzytkownikow
rozumiesz
banki (Unix,VMS), firmy ubezpieczeniowe (Unix,VMS), korporacje
(Unix,VMS)
czy pojedyncze osoby (Linux, Win*). A wiesz ze Linux jest ciut :) tanszy
od Win* ? 'Ciut' = 0$ (slownie: zero cashu nie liczac nosnika).

przemol

--
przemol_at_mvii.uni.lodz.pl