Re: ROZMOWY PRZEZ INTERNET

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 12:56:26 MET DST

Wookie wrote:

> Ja nie wiem co nie ktorzy tak przytaczaja te glupia >netykiete<. Przez
> dlugi czas w ogole nie wiedzialem co to jest, az w koncu poszukalem
> sobie i znalazlem doslownie w 2-3 miejscach i wszystkie one byly we
> Wroclawiu. Wniosek z tego taki, ze to jakis czlowiek co uwaza sie za
> super madrego postanowil sie powymadrzac. A co to komu przeszkadza, ze
> na przyklad cytuje sie cale listy, albo ze sygnatury sa za dlugie.
> Wystarczy tylko "przeciagnac" suwak mysza i w ulamku sekundy mozna
> pomijac niechciane fragmenty, a jesli chodzi o czas odczytu dluzszych
> [...]
widzisz, trzeba było PRZECZYTAĆ netykietę, a nie zobaczyć.
1. Jest ona dostępna na całym świecie, a nie 'tylko we Wrocławiu'
2. 'tylko przeciągnąć myszką'... o czym ty facet piszesz??? Wyobraź sobie,
że są użytkownicy, którzy nie korzystają z windows a np. z dos/unix w trybie
tekstowym, bez myszki. To raz. Dwa, co ważniejsze, są użytkownicy, a jest
ich SPORO, którzy ściągają news modemem. To wyobraź sobie ich szczęście i
radość na twarzach, gdy połowę impulsów przeznaczyli na ściąganie czyichś
50-linijkowych sygnaturek, cytatów listów z dopiskiem 'ja też!' itp.
3. Jeśli masz przed sobą 1000 listów i w każdym musisz przekopywać się przez
200 linijek cytatów tylko po to, by na końcu dojść do 'też tak myślę', to
jest to denerwujące...
4. Następnym razem, zanim wyślesz taki list, to choć _postaraj się_
pomyśleć. To nie boli...

bez pozdrowień,

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***