Re: Monitory

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 12:44:10 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> Ten.

> Dlaczego nie inny ? Tylko CTX Futura ma kineskop Trintrona i chyba wiecej
> nie trzeba komentowac.
>
> Jurand

Trinitron czy Diamondtron? Bo z tego co widziałem, większość CTX miałą
Diamondtron. Ale może akurat ten nie, nie jestem pewien. Ale w związku z tym
mam inne pytania:
-ostatnio słyszałem, że Trinitron jest ostry, ale... ma jakieś dwa poziome
paski widoczne na jasnych, dużych płaszczyznach. Mówił mi to chłopak,
zajmujący się na codzień grafiką.
-Czym się różni Diamondtron od Trinitron?
-co powiecie na monitor 17" miro Diamondtron? (nie znam modelu, niestety)

TIA,

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***