Re: Monitory

Autor: Tadeusz Bienkowski (tbien_at_nask.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 10:22:55 MET

Czesc

>mam inne pytania:
>-ostatnio słyszałem, że Trinitron jest ostry, ale... ma jakieś dwa poziome
>paski widoczne na jasnych, dużych płaszczyznach. Mówił mi to chłopak,
>zajmujący się na codzień grafiką.

Trinitron 15 cali ma jeden poziomy drucik na 1/3 wysokosci ekranu.
17 cali ma 2 druty.
Sa slabo widoczne i nie przeszkadzaja.
Natomiast z moim Sony 15 sft mam taki klopot, ze jest bardzo czuly na
zewnetrzne pole magnetyczne i prety zbrojeniowe w zelbecie scian powoduja
zaczerwieniona plame w prawym dolnym rogu ekranu.
Zjawisko ustepuje gdy monitor odsune na srodek pokoju ale oczywiscie to
mi nie pasuje, lub skompensuje za pomoca magnesu np. od glosnika, ktory
odpowiednio ustawiam w odleglosci 5 - 10 cm od boku monitora. Mysle
jednak, ze jest to wada tego egzemplarza.
Czy ktos mial podobne problemy. Czy da sie to naprawic. Monitor jest na
gwarancji jednak dyskusja z e sprzedawca byla bardzo trudna, twierdzil,
ze tak moze byc.
T Bienkowski