Re: 24xToshiba czy Samsung?

Autor: Romero (rowa42_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 14:02:28 MET

Hm!
Jest mały problem, po zastosowaniu w configu np. /C:D zatrzymuje się po
16 sek., zresztą zawsze
bez względu na cyfrę lub literę po C: /przynajmniej u mnie i narazie pod
dosem/
6102B toshv216.sys - najnowszy drive dla tej Toshiby.

Robert'Oz <ldzzn_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bce1f4$790d0ee0$LocalHost_at_xxxx>...