Re: Shuttle 555 i Pentium 166MMX - co o tym myślicie?

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 22:01:00 MET DST

>Niech się martwi ten, który ode mnie odkupi ten
>procesor :))))) Typowo polskie podejście :((((

Nie wiem tylko dlaczego typowo polskie???
Skad ta dziecinnie naiwna wiara, ze za granica ludzie sa lepsi.
Ponadto mysle ze jesli przecietnie inteligentny czlowiek kupuje uzywany
sprzet to wkalkuluje takze ryzyko. (Dlatego uzywane podzespoly sa dosc
tanie)

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl
"Wszystko mozna co nie mozna -