ludzie! spam 1,5MB!

Autor: Artur Prajs (apmaster_at_NOSPAM.sz.onet.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 19:36:55 MET DST

dzisiaj dostałem spam 1,5MB, jest to absolutny rekord (nie chcę
przystępować do jego poprawy), czy ktoś dostał coś takiego?
BTW w adresie zwrotnym mam NOSPAM, mimo tego dostaję od czasu do czasu
jakieś pierdoły, czy oni wysyłają to ręcznie (tzn. nie za pomocą robota)?

--
Artur
I'm gonna let nobody turn me round!