Re: ludzie! spam 1,5MB!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 00:10:39 MET

On 25 Oct 1997 17:36:55 GMT, "Artur Prajs"
<apmaster_at_NOSPAM.sz.onet.pl> wrote:

>dzisiaj dostałem spam 1,5MB, jest to absolutny rekord (nie chcę
>przystępować do jego poprawy), czy ktoś dostał coś takiego?
>BTW w adresie zwrotnym mam NOSPAM, mimo tego dostaję od czasu do czasu
>jakieś pierdoły, czy oni wysyłają to ręcznie (tzn. nie za pomocą robota)?

"Marketingowcy" (przepraszam za wyrazenie!) na ogol jednak przy uzyciu
robota. Ale oni takich kobyl nie sla - zalezy im na ilosci
obdzielonych reklama, a powyzej pewnwj wielkosci maila mozliwosci
serwera zaczna limitowac ilosc adresatow - nie warto slac za duzych
maili... Natomiast na nawiedzonych nie ma mocnych - moge uwierzyc w
wyslanie recznie paru tysiecy maili przez jakiegos poszkodowanego
naumysle - tacy sa do wszystkiego zdolni. Pozostaje kill-file :-(

Darek