Re: To nie zart :-)

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 15:47:25 MET DST

On Fri, 24 Oct 1997 18:36:11 -0400, "Slawek" <sd000001_at_free.polbox.pl>
wrote:

>No tak rozklad na dyskietce do dowd na rewolucje komputerowa.:)

A nie pisze, ze to bylo trzy lata temu? Zreszta osobiscie wole miec rozklad
u siebie na komputerze niz grzebac w sieci.

>Ach co za interface......... co to 1969?

Sa trzy adresy: jeden dla tych co potrafia telnetowac (jezeli nie nalezysz
do nich przechodzisz do punktu 2).

>W Niemczech? Dobre. Trzeba bylo Niemcow do tego?

Ktos tu kiedys trul (wiesz o kim pisze?), ze nie ma znaczenia gdzie, wazne,
ze jest. Cos sie zmienilo???
Jezeli przeszkadza koncu .de przechodzisz do punktu, ktory jako typowy
amerykanin powinienes sam sobie skojarzyc. Ach, prawda, pewnie probowales
http://www.pkp.com i nic nie dzialalo... sorry!

>A na lostnisko nie musisz?

O ile sie nie myle to pojemnosc samolotu jest ograniczona (chyba, ze latacie
w usa kontenerami), a do pociagu wejdzie kazda ilosc ;).

>Wiesz o co mi chodzi i nie proboj krecic bo rewolucja internetowa w Polsce sie jeszcze nie zaczela.

ZKC.
To kiedy sie zacznie?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--