Re: ROZMOWY PRZEZ INTERNET

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 15:47:33 MET DST

On Fri, 24 Oct 1997 19:56:34 +0100, Wookie <wookie_at_hsn.com.pl> wrote:

>listow, to roznica jest minimalna. Juz sama nazwa >NETYKIETA< brzmi
>total-lamersko. Prawdopobnie miala sie ona kojarzyc z etyka, a mnie
>kojarzy sie z etykieta (np. na worku kartofli, albo w listingu jakiegos
>programu).

W zasadzie nie odpowiadam na anonimy, ale...

etykieta - ustalony i obowiazujacy (moje podkreslenie _obowiazujacy_) sposob
zachowania sie (np. dyplomatow); ceremonial dworski; konwenans towarzyski;
nalepka albo szyldzik na towarze albo opakowaniu ze znakiem fabrycznym,
oznaczeniem nazwy producenta, towaru, ceny itd.

etykietalny - ceremonialny, oficjalny

Jezeli tobie etykieta kojarzy sie z ziemniakami, to coz, przykro mi, ale
obowiazuja oba znaczenia, nawet Wookie'ego z Gwiezdnych Wojen :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html