Re: To nie zart :-)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 23:41:04 MET DST

On Fri, 24 Oct 1997 18:36:11 -0400, "Slawek" <sd000001_at_free.polbox.pl>

>No tak rozklad na dyskietce do dowd na rewolucje komputerowa.:)

Dowod, Slawku, dowod, bo dowodzi ze ludzie maja komputery. Ma ich tak
duzo, ze sie oplacalo program wypuscic. I mentalnosc sie tak zmienila,
ze wola kupic dyskietke niz papier. I mentalnosc w PKP tak sie
zmienila, ze zdecydowali ze ksiazka nie wystarczy. A to juz rewolucja.

>Ach co za interface......... co to 1969?

Lepszy ten interfejs niz przez www - naprawde.
co do 1969 - ~5 lat temu firma Motorola [jak zreszta i inne] nie miala
wlasnego serwera internetowego. 3lata temu juz mieli - karty
katalogowe mozna bylo sobie przez internet ... kazac przefaksowac.
Co to, 1965? A to te same 3 lata temu..

>W Niemczech? Dobre. Trzeba bylo Niemcow do tego?

A nie wiesz Slawku ze na tym swiecie wszystko sie kupuje.
Nawet MS nie wymyslil wiekszosci swoich produktow tylko kupil [lub
zerznal].
Jesli Niemcy zrobili system dla calej Europy - to po co powtarzac
robote?

A w USA to nie potrafia zrobic byle Pentium :-).

>A na lostnisko nie musisz?
>
>Wiesz o co mi chodzi i nie proboj krecic bo
>rewolucja internetowa w Polsce sie jeszcze nie zaczela.

Toz Ci mowie ze zaczela sie juz dawno. Ale troche musi potrwac.

J.