Re: ROZMOWY PRZEZ INTERNET

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 20:14:31 MET DST

Dnia Fri, 24 Oct 1997 19:56:34 +0100, Wookie napisał(a):

>Ja nie wiem co nie ktorzy tak przytaczaja te glupia >netykiete<. Przez

Bo widocznie uważasz się za mądrzejszego od nich. A to zły znak...

>super madrego postanowil sie powymadrzac. A co to komu przeszkadza, ze
>na przyklad cytuje sie cale listy, albo ze sygnatury sa za dlugie.

A to, że jak lamerzy w takim wątku na 15 artykułów będą w całości cytowali
poprzednie artykuły, to będzie to zajmowało 5-6 razy więcej. A czyjaś
"artystyczna" sygnaturka powtórzona kilkadziesiąt razy też może wqrzyć...

>Wystarczy tylko "przeciagnac" suwak mysza i w ulamku sekundy mozna
>pomijac niechciane fragmenty, a jesli chodzi o czas odczytu dluzszych

Co do tych suwaków, myszek... nie zapominaj o tym, że istnieje coś takiego
jak tryb tekstowy. "Co za archaizm" pomyślisz... Tylko że często program w
trybie tekstowym jest wygodniejszy i szybszy w obsłudze...
Jeśli nie wierzysz, możesz zaglądnąć na
http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/linux-slrn.html ...

>Podsumowujac, apeluje, abyscie dali sobie spokoj z ta lame-netykieta i
>przestali sie czepiac takich pierdol jak np. dlugosc sygnatury.

Jeśli coś tu jest "lame", to Ty - wymądrzasz się, uważając że sam nie musisz
się stosować do żadnych reguł... niech się inni przystosują?

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |