Topowa ;) jakosc uslug TPSA

Autor: mav7_at_polbox.com
Data: Fri 24 Oct 1997 - 20:51:23 MET DST

        Wiem, ze niektorych moga juz nudzic dyskusje o numerku
0202122, ale ja mam bardzo powazny problem i byc moze ktos z was
bedzie wiedzial, jak go rozwiazac.

        Otoz lacze sie z ich modemami normalnie, przewaznie wyciagam
max (33600) na moim Sporsterze, ale problemy zaczynaja sie juz podczas
samej pracy. Powiedzmy, ze bawie sie newsami, czytam po kolei
(on-line) Internet Newsem, wszystko idzie pieknie, a tu nagle bez
zadnego powodu naplyw danych ustaje, by po minucie powrocic. Jest to
b. denerwujace, gdy zegar tyka a ja widze, ze w ciagu ostatniego
impulsu modem nie odberal ani bajta. Identyczny problem pojawia sie
przy wszystkich innych uslugach - przy sciaganiu plikow z FTP czesto
nie udaje mi sie pliku zaladowac do konca - po prostu po paru minutach
milczenia komputer rezygnuje z ciagniecia pliku (samo polaczenie nie
zostaje zerwane!).

        Probowalem znalezc jakis numer serwisowy, czy inny e-mail, ale
gostkowie z TP nie raczyli takowych udostepnic (szuaklem prawie
godzine, a jak bule im kupe kasy miesiecznie, to powinienem miec w
domu co miesiac kolorowe foldery z oferta i numerami, jak w Pizza Hut,
a nie tracic czas i kase, paranoja mozliwa tylko w Polsce).

        Nie zrazony tym zadzwonilem z moim problemem do ludzi z firmy
Internet Technologies (provider Inetu). Powiedzieli mi, ze to wina
zbyt waskich lacz TP (mieszkam w Tychach, czyli w Katowicach) i ze gdy
zbyt wielu ludzi na raz obsluguja, to niektorzy musza czekac.
Pan-z-firmy byl b. mily i zaoferowal mi konto u siebie za jedyne 15$
miesiecznie. Moze i bym sie zgodzil, ale w zasadzie to to samo
powiniem miec w tepsie bez abonamentu.

        A wiec pytanie: czy da sie cos z tym zrobic, nie wiem wymusic
na monopoliscie (tu powinienem wstawic usmiech zgorzknialo-
melancholijny, ale nie wiem, jak wyglada) ulepszenie lacz czy cos. A
moze to wina mojego modemu, konfiguracji itp.

        Bylbym baaaaaaardzo wdzieczny za odpowiedz (najlepiej tez na
prywatnego maila)

        Lukasz "MaVerick" Gieron

        mav7_at_polbox.com

        PS. Jak widac poczte mam na polboxie, i znia tez dzieja sie
dziwne rzeczy - Internet Mail nie widzi czesto serwera poczty (po
kilkuminutowej probie), czasami nie sciaga poczty, tylko sie rozlacza
itp. Czy to tez wina telekomunikacji, czy moze tym razem polboxu (w IT
powiedziano mi, ze i jedno, i drugie, ale czego sie nie robi dla
kasy).