Re: Topowa ;) jakosc uslug TPSA

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 18:56:16 MET

On Fri, 24 Oct 1997 18:51:23 GMT, mav7_at_polbox.com wrote:

> A wiec pytanie: czy da sie cos z tym zrobic, nie wiem wymusic
>na monopoliscie (tu powinienem wstawic usmiech zgorzknialo-
>melancholijny, ale nie wiem, jak wyglada) ulepszenie lacz czy cos. A

bue he he he he he he he he he he ROTFL. sorry za wulgaryzmy, ale jak
to mówią: "srali muchy będzie wiosna". Ja byłem na maksymalnie
kiepskiej centrali analogowej w Gdyni (20), pod magiczną teleruletkę
0202122 dodzwaniałem się po 11-12 razie i 6 spalonych impulsach.
Wywaliłem 428 PLN (czy coś w tej okolicy) i mam nową linię na centrali
cyfrowej 61. Panowie z kombinerkami przyszli po 2 tygodniach od
złożenia wniosku - a ludzie narzekają na tpsa :-)))) Teraz dodzwaniam
się _wszędzie_ za pierwszym razem. Lucky me, bo właśnie była rozbudowa
centrali cyfrowej :-)
Co do transferu to na 0202122 przy polaczeniu 31200 mam transfer rzędu
2,6 kb/s (i czasem lagi) a łącząc się z providerem komercyjnym na
28800 mam 3,2 kb/s :-)

> PS. Jak widac poczte mam na polboxie, i znia tez dzieja sie
>dziwne rzeczy - Internet Mail nie widzi czesto serwera poczty (po
>kilkuminutowej probie), czasami nie sciaga poczty, tylko sie rozlacza
>itp. Czy to tez wina telekomunikacji, czy moze tym razem polboxu (w IT
>powiedziano mi, ze i jedno, i drugie, ale czego sie nie robi dla
>kasy).

to nie dla kasy, tu mają absolutną rację. Polbox ostatnio pada dość
często. Zapłać, to będziesz miał z pocztą święty spokój.

Pozdrawiam i życzę lepszych połączeń.
Krzysiek

--
   K r z y s z t o f   M a z u r