Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 03:14:29 MET DST

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

>: O... Widze ze traba jeszcze czasu zeby kapitalkam w Polsce nie tyle
>: sie przebil, co zakielkowal...

>Widzę, że trzeba jeszcze czasu, żeby niektórym zakiełkowało, że nie
>wszyscy muszą chcieć bić czołem przed dolarem...

Czy ja mowilem o dolarach? A zlotowka zla?... Tylko jakos dosyc dlugo
zylem i pracowalem w systemie gdzie trzeba bylo robic rozne rzeczy
"dla idei", a za prace dla pieniedzy bylo sie napietnowanym jako
"niepewny politycznie" lub mozna bylo wyladowac w pierdlu. System, jak
widac, sie nie sprawdzil... Ale, jak rowniez widac, idee trwaja w
glowach poniektorych osobnikow calkiem solidnie.

A.L.