Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 16:57:51 MET DST

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

: "dla idei", a za prace dla pieniedzy bylo sie napietnowanym jako
: "niepewny politycznie" lub mozna bylo wyladowac w pierdlu. System,

Za pracę _tylko_ dla pieniędzy ("nieważne, co i jak zrobię, byle
forsa wpadła") powinno się piętnować.

: widac, sie nie sprawdzil... Ale, jak rowniez widac, idee trwaja w
: glowach poniektorych osobnikow calkiem solidnie.

Mam nadzieję, że idea porządnej pracy będzie trwała w mojej (i nie
tylko) głowie jeszcze długo.

--
	Leszek.