Re: VISA dmoestic + zakupy przez siec?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 13:12:36 MET DST

On Tue, 21 Oct 1997 23:45:18 +0100, "Jarosław Lech"
<jarlech_at_polbox.com> wrote:

>Domestic z PBG SA to tez normalna karta platnicza, tylko z ograniczonym
>obszarem waznosci. Dzieki temu tansza. Pomijajac obecna promocje domestic
>kosztuje (nowa) 30 zl, classic - 60 zl. W PKO SA i np. w Slaskim sa zdaje
>sie tansze. To tez warto brac pod uwage przy wyborze banku, w ktorym
>zamierzasz zalozyc sobie konto osobiste.

Drogo! MasterCard w PBK kosztowal mnie 40zl... wazny na calym swiecie,
wczoraj wlasnie przesylke ze Stanow odebralem na poczcie, zamowienie
siecia!

Darek

P.S. Sa banki lepsze, gorsze i spoldzielcze... moj obecny nie jest
pierwszym, pare miesiecy szukalem i dokladnie sprawdzilem co ktory
oferuje.