Re: VISA dmoestic + zakupy przez siec?

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 21:33:07 MET DST

Dariusz K. Ladziak napisał(a) w artykule
<344dde80.19049527_at_news.nask.pl>...

>Drogo! MasterCard w PBK kosztowal mnie 40zl... wazny na calym swiecie,
>wczoraj wlasnie przesylke ze Stanow odebralem na poczcie, zamowienie
>siecia!
>
>Darek
>
>P.S. Sa banki lepsze, gorsze i spoldzielcze... moj obecny nie jest
>pierwszym, pare miesiecy szukalem i dokladnie sprawdzilem co ktory
>oferuje.

Wspomnialem o promocji. W jej ramach PBG SA obecnie rozdaje karty domestic i
classic za darmo, pobiera tylko po 5 zl za rozpatrzenie wniosku. Tyle, ze
promocja nie trwa wiecznie (bodajze do konca roku), a karta wazna jest tylko
pol roku. Ale i tak warto skorzystac.

         Lejak
jarlech_at_friko.onet.pl
jarlech_at_polbox.com