Re: Dlaczego 650MB i 74 min ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 10:28:57 MET DST

On Tue, 21 Oct 1997 00:14:57 +0200, Robert Slaski
<slaskir_at_ee.pw.edu.pl> wrote:

>Hmmm, zaprojektuj i _zrób_ mi 32-bitowy przetwornik A/C ;-)

Bez problemow... tylko po co ci najmlodsze bity (za precyzje
specjalnie reczyc nie moge, do technologii z korekta laserowa gotowego
ukladu dostepu niestety nie mam a technologie w ktorych robic moge
beda ciut nieprecyzyjne. Ale czy 32-bit, czy 31-bit to pare znaczkow
w pliku zmienic, reszte maszyna mi narysuje :-))

>Po 140dB impulsie akustycznym to tylko szczotka-zmiotka i posprzątać to
>co zostało po szybach w oknach :-)

Okna mozna otworzyc/wyjac/gazeta zakleic... Gorzej z sasiadami! I
troche uszu szkoda.

Darek