Re: Dlaczego 650MB i 74 min ?

Autor: Marek Wodzinski (Majek_at_WriteMe.com)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 02:26:35 MET DST

itd itp.... Polecam rownolegle toczaca sie dyskusje nt: Zapis dzwieku z
kompresja na grupie pl.comp.os.win95.
Wsrod roznych argumentow jeden z rozmowcow przytacza materialy z samego
Philipsa (lub bardzo blisko) na temat: dlaczego 16b a nie 14b wybrano do
cd-audio...
odnoszac sie do tamtych testow to chyba naleze do tych 90% ktorzy nie
slysza roznicy ale to juz szczegol:-))

Jeszcze troche roznych racjonalnych i irracjonalnych argumentow w tym watku
a czytajacy dowiedza sie nawet jak dziala kod krzyzowy Reeda-Solomona. A
swoja droga jak dowiedzialem sie ze potrafi on SKORYGOWAC bledy seryjne do
ok 4000b to mi szczeka opadla (chociaz to tylko 2.5 mm na plycie).

Ale... zanim zaczniemy omawiac CIRC moze spojrzymy na temat?

milej nocy (dnia)

--
Majek:) Majek_at_WriteMe.com
Skradzione rowery: http://free.polbox.pl/r/rowersi