Re: płacenie przez Internet kartą VISA

Autor: Czarek Krzesinski (czarekk_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 10:05:32 MET DST

>Czarek Krzesinski <czarekk_at_polbox.com> wrote:
>: Cos mnie kiedys podkusilo i zakupilem ksiazke w znanej ksiegarni amazon.com
[ciach]

>Jakbys zaplacil gotowka, to pewnie by sie nie dalo.
>Ale w tej sytuacji, to zloz reklamacje do banku, zeby cofneli
>wyplate bo nie masz towaru.
>
>Przy okazji opiszesz nam jak reklamacja dziala w praktyce,
>tylko podaj co za bank.

Bank PKO SA, ale niestety ;-) na dwa dni przed zamiarem odwiedzenia
przeze mnie banku i wyjasnienia sprawy OTRZYMALEM MOJA KSIAZKE !!!
Zostala wyslana (stempel pocztowy) 19 sierpnia w Seatle, a do mnie
dotarla 16 paxdziernika. Zatem wedrowala do Polski DWA MIESIACE bez 3
dni. To skandal, ale dobrze ze wreszcie dotarla.

Juz mialem zgodnie z Waszymi radami zlozyc w moim Banku PKO SA wniosek
zawiadomienie o wyludzeniu.

Chyba znowu cos zamowie w tej ksiegarni, ale teraz postapie inaczej:
mam dwoch kumpli tez chetnych poszperac w ich ksiegozbiorze,
wybierzemy ok 5-6 ksiazek i zamowimy szybszy sposob wysylki. Wtedy i
szybciej oprzyjdzie i bedzie ubezpieczona i bedzie polecona no i koszt
przesylki rozlozy sie na wiecej osob.

Pozdrawiam,
Czarek Krzesinski

PS. Swoja droga to dziwne, ale mialem zamiar kupic za posrednictwem
Internetu modem, placac karta, i zadalem pytanie na TEJ liscie, jak
wyglada placenie karta w sieci, jak to wyglada, jakie sa
niebezpieczenstwa. I nikogo wtedy ten temat nie zainteresowal. A
dzisiaj? 17 artykulow w watku. Czyzby duzo pecetowcow w ostatnim
czasie stalo sie posiadaczami kart?