Re: Dlaczego 650MB i 74 min ?

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 00:07:11 MET DST

Dariusz K. Ladziak wrote:

> A napisalem ze na pewno? "Jak dobrze pamietam..." Niektorzy wmawiaja
> mi, ze takie duze wlochate slonie tez powinienem pamietac, wiec moze
> skleroza? Przeciez upieral sie nie bede - masz jakis namiar na opis
> formatu? Podaj, moze sie doksztalce!

Skrócony opis formatu różnych typów sektorów był w którymś-tam Enterze
chyba przy okazji testów CD-ROMów. Kiedy to było nie pamiętam, ale na
pewno za czasów kiedy jeszcze czytałem Entera, w więc na pewno dosyć
dawno :-))

Na pewno wszystko jest w kolorowych książeczkach, a i w Inecie tyż cuś
się powinno wygrzebać, ale zbyt leniwy jestem żeby Ci teraz tego szukać.
Aha, na pewno jest dużo na ten temat w starych numerach Audio-Video i
Radioelektronik sprzed 10 lat.

Pozdrawiam,

--
       ,