Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu.srv.ualberta.ca)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 19:57:51 MET DST

Slawek wrote:

> Ja tego wlasnie nie rozumiem a jaki sposob to wlasnie w Polsce nie chce
> dzialac?
> To znaczy tak na prawde rozumiem bo wiem co to jest zwykle za sprzet
> i jaki software (zrodlo) dziwi mnie zas tak na prawde bezymslnosc ludzi
> ktorzy
> pisza takie rzeczy jak moj przedmowca.
>
> Jak to jest ludzie ze wam sie ta "winda" tak przewraca?

W Kanadzie tez sie przewraca! Na firmowych komputerach i licencjonowanym
oprogramowaniu M$. Ostatnio pisalem artykul na komputerze z 32 Mb RAM,
300 Mb wolnego miejsca na dysku. Uzywalem MS Office 7.0 . Artykul mial
3 (slownie trzy) strony, w tym 5 rysunkow (tak z 200-300 k kazdy). Po
paru godzinach pracy produkt Billa stwierdzil, ze nie ma wolnego miejsca
na dysku do zapisania mojej pracy. Podobnie ocenil 5 innych dyskow
sieciowych. Coz bylo robic, skopiowalem wszystko do schowka i zamknalem
Word-a :). A Windows przez pol godziny krecil dyskiem i dotychczas nie
wiem co robil :). Jakaz byla moja ulga, gdy po tym czasie zwrocil
kursor, pozwolil otworzyc Word-a, skopiowac zawartosc schowka i zapisac
to na dysku. Uwazalem sie za farciarza, bo w podobny sposob poszedl
kiedys
w powietrze jeden rozdzial mojego doktoratu (pod Win 3.1 i Word-em 6).
Tak wspolpracuja ze soba produkty Billa! Jak otwieram sesje Mathematica
(program do rachunku symbolicznego), to zapisuje notebook po kazdej
udanej operacji :). Tam zwykle juz sie nic nie daje uratowac w razie
awarii: system wiesza sie bezwarunkowo, albo przynajmniej dziwnie
resetuje karte video i na ekranie jest sieczka. Tak sie dzieje na
wielu komputerach, wiec nie jest to raczej zla konfiguracja tylko
chwiejna rownowaga systemu. Dlatego chyba nie warto go bronic, chociaz
uzywac trzeba :).

Andrzej