Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Slawek (sd000001_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 20:54:40 MET DST

Krzysztof Halasa wrote in message ...

>To jest mozliwe, niestety komputery maja tak, ze czasem wymaga
>sie nieco dluzszego czasu bez zadnych awarii ani w ogole przerw
>niz te 15 minut.
>
>Np. takiego:
>
> 11:45pm up 173 days, 8:36, 2 users, load average: 3.33, 3.03, 3.19

Ja tego wlasnie nie rozumiem a jaki sposob to wlasnie w Polsce nie chce
dzialac?
To znaczy tak na prawde rozumiem bo wiem co to jest zwykle za sprzet
i jaki software (zrodlo) dziwi mnie zas tak na prawde bezymslnosc ludzi
ktorzy
pisza takie rzeczy jak moj przedmowca.

Jak to jest ludzie ze wam sie ta "winda" tak przewraca?