Re: To nie zart :-)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 17:07:51 MET DST

Slawek <sd000001_at_free.polbox.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis wrote in message <625rek$d8c$33_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
: >Bo po usenecie krazy telefon amerykanina do serwisu z prosba
: >o naprawe tej wysuwanej podstawki ktora sie byla zlamala....
: >
: Dlaczego amerykanina?
: Czy dlatego ze komputery w szkolach i internet to w USA realnosc od 20 lat?

dlatego ze:
1) to amerykanie maja zwyczaj dzwonic do serwisu
2) CDrom pojawily sie u nich relatywnie najwczesniej, a teraz juz jednak
   wiekszosc wie o co chodzi.
3) jak Polak kupuje komputer, albo mu kupuja, to jesli jest z CD to dlatego
   ze potrzebuje CD - czyli wie do czego sluzy [w tym roku to juz chyba
   nie jest prawda]. A Slawek kupuje Della lub Gatewaya z dobrodziejstwem
    inwentarza i sie potem zastanawia do czego cos sluzy...

: Czy moze dlatego ze kupa sprzetu zostala polkism uczlnoim wlasnie przez
: amerykanskie firmy ofiarowana?

Hm, mozesz podac przyklady z % ?

: Ja bym powiedzial ze to sie szybciej w Polsce zdarzylo.
: Albo raczej ze zacznie sie kiedys zdarzac, jesli mnie rozumiesz.

Z powodow 2/3 raczej sie nie zdarzy.

J.