Re: To nie zart :-)

Autor: Slawek (sd000001_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 22 Oct 1997 - 03:08:12 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in message <62fs47$7cl$18_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Slawek <sd000001_at_free.polbox.pl> wrote:
>: Jaroslaw Lis wrote in message <625rek$d8c$33_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>: >Bo po usenecie krazy telefon amerykanina do serwisu z prosba
>: >o naprawe tej wysuwanej podstawki ktora sie byla zlamala....
>: >
>: Dlaczego amerykanina?
>: Czy dlatego ze komputery w szkolach i internet to w USA realnosc od 20
lat?

>dlatego ze:
>1) to amerykanie maja zwyczaj dzwonic do serwisu

Bo go maja. Polacy tez by dzwonili...... gdyby go mieli.

>2) CDrom pojawily sie u nich relatywnie najwczesniej, a teraz juz jednak
> wiekszosc wie o co chodzi.

Nie rozumiem tego.

>3) jak Polak kupuje komputer, albo mu kupuja, to jesli jest z CD to dlatego
> ze potrzebuje CD - czyli wie do czego sluzy [w tym roku to juz chyba
> nie jest prawda]. A Slawek kupuje Della lub Gatewaya z dobrodziejstwem
> inwentarza i sie potem zastanawia do czego cos sluzy...

Jak Polak kupuje.

>: Czy moze dlatego ze kupa sprzetu zostala polkism uczlnoim wlasnie przez
>: amerykanskie firmy ofiarowana?
>
>Hm, mozesz podac przyklady z % ?

Rozejrzyj sie.

>: Ja bym powiedzial ze to sie szybciej w Polsce zdarzylo.
>: Albo raczej ze zacznie sie kiedys zdarzac, jesli mnie rozumiesz.
>
>Z powodow 2/3 raczej sie nie zdarzy.

Zacznei jak rozpocznei sie w Poslc rewolujca komputerowa a potem
internetowa.
No i kiedy na komputer z wyposazeniem bedzie stac i spawacza i tokarza
 i nauczyciela i jego malltniego syna.

Wszytsko przed wami.