Re: To nie zart :-)

Autor: Slawek (sd000001_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 21:01:36 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in message <625rek$d8c$33_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Jacek M. Robak <Marcinr_at_eskulap.am.lublin.pl> wrote:
>: Moj znajomy, jak zobaczyl wysunieta kieszen od CD-ROM powiedzial:
>: - O, jakie fajne podstawki pod filizanke montuja juz w tych komputerach!
>

>Prawda czy zmyslone?
>
>Bo po usenecie krazy telefon amerykanina do serwisu z prosba
>o naprawe tej wysuwanej podstawki ktora sie byla zlamala....

Dlaczego amerykanina?
Czy dlatego ze komputery w szkolach i internet to w USA realnosc od 20 lat?
Czy moze dlatego ze kupa sprzetu zostala polkism uczlnoim wlasnie przez
amerykanskie firmy ofiarowana?
Ja bym powiedzial ze to sie szybciej w Polsce zdarzylo.
Albo raczej ze zacznie sie kiedys zdarzac, jesli mnie rozumiesz.