Re: benchmark do dupy!

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 12:57:10 MET DST

SDRAM-y zaleca sie uzywac przy szynie POWYZEJ lub rownej 83MHz, ze
wskazaniem na "powyzej". Przy pamieciach EDO/FPM 60na (dobrej jakosci) nie
powinno byc klopotu przy 83MHz. Wedlug mnie moduly dobrej jakosci to takie
ktore sa zrobione na "markowych chipach" - SEC, OKI, Motorola, SIEMENS,
Toshiba, Micron, Hitachi.....itd. Nalezy tez zwrocic uwage na ustawienie
PRD na plytce - mozna miec kosci 60ns a PRD ustawione na 70ns, jezeli jest
rozwarty PRD to jeszcze spoko. Mam moduly DIMM 168pin 72bit EDO/ECC, nie
bufforowane z EEPROMem 60ns, chipy SEC - szyna 83MHz, ustawienie AUTO, PIO
Mode AUTO, chipset plyty TX - wszystko szumi i gra.

KaPeS