Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 20 Oct 1997 - 08:50:00 MET DST

On 17 Oct 1997 16:01:15 +0200, s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl (Marek
Oberaman) wrote:

>A tak na marginesie nie zauwazyliscie, ze
>chyba zaden np. humanista nie powie o
>informatyku tuman tylko dlatego, ze ten
>drugi nie przeczytal calej Trylogii?
>Natomiast informatyk humaniste, ktory
>zainstalowal winde wyklnie na czym swiat
>stoi:-)
>Marek Oberman Warsaw, Poland

Dokladnie! Chociaz najwiecej glosuja zawsze ludzie, ktorych trudno
nazwac 'informatykami'. Przewaznie sa to ludzie, ktorzy posiadaja
pewna wiedze pochodzaca z ciaglego obcowania z komputerem (co i jak
skonfigurowac i gdzie dopisac linijke aby dzialalo) ale brak im
doglebnej wiedzy teoretycznej. Ja sam mam 'do czynienia' z komputerami
juz od 7-mej klasy podstawowki ale w przeciwienstwie do innych nie
osmiele nazwac sie 'informatykiem' bo wiem, ze .... nim nie jestem.

Mariusz Studzinski

Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or Cecil_at_calia.daewoo.lublin.pl