Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sun 19 Oct 1997 - 04:39:13 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

>Problem w tym, ze Wy _nie_ dokonacie tego, co Bill G. (z wystarczajacym
>prawdopodobienstwem), oraz pracujecie na jego $$$ (pewnie dla wlasnej
>forsy tez, teraz tak chyba wszyscy (prawie?) maja, ale to raczej
>nieporownywalne z nim).
>--

Oczywiscie ze nie. Ale lepiej sobie stawiac cela ambitne niz nijakie.
Zas dzieki istnieniu Bila G. zarabiem wiecej forsy niz gdyby go nie
bylo. Nie mam wiec nic przeciwko temu ze on jest. Nie mam nic rowniez
nic przeciwko temu ze czysc forsy plynacej do mojej kieszeni plynie do
Bila G. Takie jest zycie... Raczka roaczke myje...

A.L.