MODEM ZYXEL ELITE 2864ID - HELP

Autor: Edward Opat (edivks_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 22:18:17 MET DST

Witam.

Prosze o pomoc. Znajomy zaproponowal mi kupno modemu Zyxela ale ma on
symbol ktorego nie znalazlem na zadnym serwerze, tzn. ZYXEL ELITE 2864ID.
Podobno moze pracowac jako normalny modem V34 oraz jako ISDN (prosze nie
mylic z 2864I ktory jest modemem ISDN z mozliwoscia komunikowania sie z
normalnym modemem poprzez siec ISDN, jesli sie myle to prosze o dokladne
informacje :-). Podobno jest to polaczenie wersji 2864 z 2864I. Prosze o
info czy takie wersje byly produkowane (ja o nich nie slyszalem) a jesli
tak to jaki firmware pasuje do niego.

Z gory dziekuje za info.
ps. prosze podeslac odpowiedz takze na priv

--
Edward Opat
edivks_at_priv.onet.pl