Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sat 18 Oct 1997 - 15:59:30 MET DST

lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>In pl.comp.pecet Stefan Ziemski <zie_at_uebemc.siemens.de> wrote:
>: Andrzej Lewandowski wrote:
>: > Mam kuchenke mikrofalowa, NIESLYCHANIE inteligentna. Niestety, mimo ze
>: > ja i moja malzonka posiadamy doktoraty z komputerologii, nie jestesmy
>: > w stanie rozgryzc [...]

>: Tez znam ten problem. Dlatego teraz, jesli kupuje telewizor lub video,
>: to klade nacisk na jakosc obrazu i dzwieku, prostote obslugi
>: i brak wymyslnych funkcji (za ktore w koncu trzeba zaplacic!).

>: Czesc producentow rozpoznala juz ten trend, na szczescie!

> [...]

Tak, tak... Ja juz jestem w takim wieku, ze widok nowego komputera nie
wzbudza we mnie dreszczu emocji... Nawet gdyby byl na 500MHz. To chyba
starosc, bo nawet widok mlodych i ladnych panienek nie wzbudza takiego
dreszczyku... Jedyne co jeszcze wzbudza, to zielone druki z portretem
Waszyngtona...

Tak na marginesie dyskusji i VCR, TV i tzw. "gadgetach" - przypomina
mi sie dowcip rysunkowy (chyba z New Yorkera): W fotelu siedzi facio,
obok fotelu, na podlodze stoi akwarium z rybkami. Facio jedna reka
trzyma gazete ktora czyta, rekaw na drugiej podwiniety do lokcia, na
przegubie zegarek. Ta reka, wraz z zegarkiem zanurzona jest po lokiec
w tymze akwarium. Obok stoi zona i mowi do przyjaciolki: "Moj maz nie
lubi niepotrzebnych inwestycji".

A.L.