Re: Motorola Codex 3265 Fast - Pomocy !

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 01:02:19 MET DST

"Qnik" <qnik_at_friko.onet.pl> writes:

> Firma w ktorej pracuje wydzierzawila lacze w Polpak-u.
> Dwoch gosci w beretach przynioslo modem (Motorola 3265 Fast) i poszlo.
> Pomyslalem sobie "no, to zyjemy ! Hura !", a tu g.... .
> Windows 95 pomimo iz ma sterownik do tego badziewia to go nie widzi, a
> firma Polpak
> nie daje takowych, nawet instrukcji nie dostalem.
>
> Po kilku telefonach dowiedzialem sie, ze mam sobie sam zalatwic sterownik
> typu null-modem,
> albo kozystac z Trumpet-a.

Co to sie teraz porobilo. Kiedys, jak sie kupowalo modem, to byc moze
na dyskietce byl jakis terminal (badziewny oczywiscie), ale zadnych
driverow nikt do modemow nie dawal (bo i po co, skoro _wszystkie_
normalne modemy dzialaja identycznie, co najwyzej wymagaja innych
zaklec inicjalizujacych).

Teraz kazdy modem musi miec swoj sterownik, i moze jeszcze rozny dla
roznych szybkosci?

Ma to cale W95 sterownik do RS232? Tak logicznie, to mysz (RS) takze
powinna tego uzywac, w kazdym razie W3.x mialo.
Jesli jest sterownik RS232, to jest tam jakis stos TCP/IP, ktory moze
uzywac RS232 i protokolu, jaki daje polpak (co oni daja - ppp?)?

W instrukcji do modemu powinno byc napisane, jak go ustawic, zreszta pewnie
jest ustawiony.

> Za pare dni mam instalowac Windows NT Serwer i watpie aby w/w trumpet mogl
> udostepniac port
> innym uzytkownikom jako modem.

W jakim sensie? Rozumiem, ze ten caly serwer jest w stanie robic
za router IP, i za PPP po RS232?

Zdaje sie ze NT nie ma jeszcze wbudowanego P&P, a wiec nie zwalnia
calkowicie od myslenia.

--
Krzysztof Halasa