Motorola Codex 3265 Fast - Pomocy !

Autor: Qnik (qnik_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 23:12:23 MET DST

Firma w ktorej pracuje wydzierzawila lacze w Polpak-u.
Dwoch gosci w beretach przynioslo modem (Motorola 3265 Fast) i poszlo.
Pomyslalem sobie "no, to zyjemy ! Hura !", a tu g.... .
Windows 95 pomimo iz ma sterownik do tego badziewia to go nie widzi, a
firma Polpak
nie daje takowych, nawet instrukcji nie dostalem.

Po kilku telefonach dowiedzialem sie, ze mam sobie sam zalatwic sterownik
typu null-modem,
albo kozystac z Trumpet-a.

Za pare dni mam instalowac Windows NT Serwer i watpie aby w/w trumpet mogl
udostepniac port
innym uzytkownikom jako modem.

Moze ktos wie jak zmusic taka Motorolke do wspolpracy na dzierzawionym ?

Wiadomosc poszla na:
pl.comp.os.win95
pl.comp.os.winnt
pl.comp.pecet
Jezeli sie cos rozkreci z tej dyskusji to zapraszam na pl.comp.pecet

qnik_at_friko.onet.pl