Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 23:18:15 MET DST

Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Dnia 15 Oct 1997 09:09:19 GMT, Jaroslaw Lis napisał(a):
: >Jacek Osiecki <joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl> wrote:
: >: 1. A co, drukareczka już nie jest podpięta do serwera?

: >Jest. Ale drukareczce zdarza sie byc wylaczona co tydzien, a serwerowi
: >nie :-)

: A po co wyłączać tą drukarkę?

Pradu zabraknie, bezpieczniki strzela, toner trzeba zmienic, papier
wyciagnac, wydruk glupot szybko zatrzymac...

: >: 2. crontab :)
: >Piekne. Tylko ze ten program HP jest tylko w wersji DOS :-)

: A chodzi tylko o ustawienie strony kodowej?

: wystarczy wysłać na drukarkę odpowiednio:
: Esc(17U IBM CP-852

Wiem. Najlepiej przed kazdym wydrukiem. Tylko dlaczego ja musze
czytac szczatkowa dokumentacje [P.S. takie szczeguly nie interesujace
przecietnego uzytkownika sa jeszcze w ogole z drukarka rozprowadzane?]
zamiast firma dolozyc jedna 8 nozkowa kosteczke za mniej niz pol $ zapewne.

J.