Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: chester (chester_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 11:27:30 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

> Tak... tylko po co komu Windoza w kasie? Żeby chodziło wolniej i
> wymagało
> większych kosztów? DOS do niektórych zastosowań, w tym zwłaszcza typu
> wypożyczalnia/sklep nadaje się lepiej od innych systemów...

To już raczej problem twórców rozwiązań technicznych.Na zachodzie
wymyślono takie patenta, że gość otwiera swój podręczny, elektro-
niczny organizer i ma od ręki Edytor tekstu, Arkusz kalkulacyjny,
Terminarz,
Program do komunikacji. Wszystko to chodzi pod Windą i zapisane jest w
ROMie.
Żadnych 20 kilogramowych Notebooków itp. Podłączasz to to do komórki i
wysyłasz/odbierasz fax, e-mail itp.

Podobnie mogłoby być z rozwiązaniami dla konkretnych podmiotów - aptek,
wypożyczalni itp.

Natomiast siłą rzeczy MS DOS najdalej za 2 lata definitywnie zniknie.
Według
zapowiedzi M$ Memphis jest ostatnią platformą systemową łączącą kod 16
i 32bitowy. Podobnie Intel definitywnie serią PII zakończy integracje 16
i 32bit.

Osobiście mnie 32bit są potrzebne jak 5 koło u wozu. Jedyną zaletę jaką
dla
siebie dostrzegłem, to możliwość pracy wielowątkowej. To wielka zaleta,
ale
kosztowna - Pentium PRO i 64MB RAM.
Wcześniej pracowałem na 3.11 i też jakoś szło na 486DX50 i 4MB RAM.

W zasadzie wszystkie te bajery potrzebne są graczom. Po co panience
klepiącej
teksty tysiące okienek i kolorowe ikonki za 5000 PLN ???

Pozdrowionka

        JŁ