Re: numer 0-202122 drozszy

Autor: Przemyslaw Adamski (padamski_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 17:16:29 MET DST

At 05:25 PM 10/16/97 +0200, you wrote:

> Wydaje mi sie, ze kazdy korzystajacy z TPSA WIE ile musi za to zaplacic
>I to JEGO decyzja, ze chce byc orzniety przez TPSA. Poza tym sa tacy
>ktorzy lubia placic tylko za usluge (moze kiepska), a nie cierpia
>abonamentow.

Czesc.
Nie macie sie co tak podniecac i generalizowac. Korzystam z tego numeru we
Wroclawiu kilka razy dziennnie i moze raz na 3 m-ce trafil mi sie nr zajety,
a modem ktorego uzywam zawsze sie laczy z maksymalna predkoscia (chociaz
tylko 28800).
Moze niektorzy maja pecha? A moze trzeba kupic sobie lepsze modemy?

Hej.
---------
        Przemyslaw Adamski <padamski_at_friko.onet.pl>